piątek, 23 listopada 2012

"Wolf" - część II

W lesie nie było już nic widać. Zaczęłam się troszkę bać. Robiło się coraz zimniej.
- Dziadku! - krzyknęłam.
Odpowiedziała cisza.
- Dziaaaaaadkuuuuuuuuu! - teraz przeszedł mi po plecach dreszcz.
Zaczęłam się nerwowo obracać. W końcu upadłam. Nie miałam siły się podnieść. Zamknęłam oczy.

*****

Obudziłam się. Nie widziałam nic. Miałam opaskę na oczach, a na rękach grubą linę. Byłam przywiązana zapewne do krzesła. Coś skrzypnęło. Zaczęłam się szarpać i krzyczeć. Na usta ktoś po chwili założył mi taśmę, słyszałam jakieś słowa.
- Co z nią robimy?
- Jeżeli nie ma kasy to ją wyrzucamy.
- A jak on jej też nie ma?
- To oboje mają kłopot.
Głosy ucichły. Drzwi trzasnęły. Nagle ktoś zerwał mi liny z rąk, a potem opaskę. Obejrzałam się i zobaczyłam... Michajla. Zdjął mi opaskę i zaczął opukiwać szare okno znajdujące się dość wysoko. Po chwili podskoczył i je otworzył. Pociągnął mnie w jego stronę i gestem kazał wskoczyć na jego złożone ręce.
- Co tu...
- Szybko! Wskakuj!
Gdy na niego weszłam złapałam się prapetu i się podciągnęłam. Potem go wciągnęłam. Skoczyliśmy.
- Co tu się dzieje?!
- Na szczęście słabo wiążą sznury.
- O co tu chodzi?!
- Nie tutaj. O nie... - Michajl spojrzał na okno, z którego wyskakiwał masywny mężczyzna. Michajl uciekł, ale ja się potknęłam i upadłam...

Wiem, że takie sobie i że za krótkie, ale już mówiłam, że to nie mój typ pisania. Oceniajcie, krytykujcie itd.

10 komentarzy:

  1. Fajne... Kurcze! Dziwnie się tak ocenia kiedy się napisało swój cd, a czyta się pomysły inne. :-) OK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Subiektywnie:
    Wstęp: przyczepię się tylko, że mogłabyś złączyć zdania pojedyncze w złożone ;)
    Kontynuacja: fajnie, jestem ciekawa cd. Tylko to już nie uwaga do Ciebie, po prostu nelka i wolf są bardzo podobne... Ja może napiszę swoje opowiadanie troszkę inne ;) chociaż nie zaprzeczam, że oby dwa opowiadania nasze są fajne, tylko podobne ;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zauważyłam, że trochę przypomina Nelkę, ale to nic nie szkodzi! Miałaś przygotowany tekst wcześniej, więc to nie twoja wina. :3 Trochę krótkie, ale ciekawe i fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, chociaż trochę krótkie... Ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Ci bardzo! Twój również jest bardzo ale to bardzo dobry ;d
    mam to Ciebie prośbę. Czy możesz polecić mojego bloga? Zależy mi na tym, ponieważ jestem tutaj nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne choc trochę krótkie i podobne do Nelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam się podoba, choć mogłoby być trochę dłuższe :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :). Nie wiedziałam, że to nie jest aż taka tragedia. Może zostać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to może . ;)) Nie wyszło źle. ;D A tak wgl to kto teraz powinien pisać?? Bo nie wiem jak idziemy, bo Fobos zaczynała, a teraz pisała Piorunpola... To jaka tutaj jest kolejność? Bo nie ogarniam... -,-
    Jess

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)