niedziela, 14 kwietnia 2013

!

Ludzie! Ja nie ogarniam tej rekrutacji! Jak czytałam ktoś tam coś miał zmienić. I powtarzam inni czekają (najprawdopodobniej już ich to czekanie wkurza). Czytałam blog jednego z kandydatów na pisarza i też się zastanawia o co chodzi.
Niech pierwsza osoba z kolejki wejdzie na tego mejla przeczyta tyle ile zdoła i prześle dalszej osobie. (dodając swoje komentarze). I niech dalej idzie. Potem wyłonimy te dwa najlepsze które uzyskały najwięcej pochlebnych komentarzy i pisarze dołączą do nas.
Co powiecie, żeby wyniki ogłosić w następny poniedziałek? Proszę postarajcie się o mobilizacje. Bo coś mi się zdaje, że wymyślić było łatwo, a teraz coś krucho... Jeśli ktoś nie chce brać w tym udziału (obojętne mu jest kto dołączy) to niech to napisze. Najlepiej też by było gdyby każdy napisał swój mejl, aby nie było tak, że ktoś nie mógł danej osobie przesłać, bo nie miał jej mejla.

10 komentarzy:

  1. Ja ogólnie nie ogarniam kto wpadł na pomysł, że potrzebujemy więcej ludzi, ale nie wnikam... Ale coś Piorunpoli nie widzę, więc kto zacznie?

    I ja bardzo przepraszam, ale muszę zawiesić się w pisaniu... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Lola nie pisze? Wychodzi na to, że teraz MIlionioliwka... I zasadnicze pytanie, czy ktoś widział Twi? Bo niedługo stanie na niej cała kolejka. Jeśli się nie pojawi w najbliższym czasie, to chyba Piorunpola musi pisać dalszą część Wolfa...

      Usuń
    2. Mogę napisać, nie ma sprawy.

      PS Widzę, że to ja mam nadzorować wygląd?

      Usuń
  2. Hm... Juliett, ani Hope też nie widzę, więc Asia! Zgadzasz się? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy, tylko może jestem niezbyt pojętna ale na jakiego mam wejść maila? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rekrutacji jest napisane na jakiego mieli przesyłać.
      Fobos

      Usuń
    2. Wiem, że to brzmi okropnie głupio ale bardzo dawno nie logowałam się na piszemybowarto i niestety zapomniałam hasła... Jeśli któraś z was pamięta to proszę prześlijcie je na mój email.
      Przepraszam, bo to dość głupia sytuacja
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Ja jestem tym kandydatem na pisarza. Dzięki Fobos, że już wszystko będzie niedługo załatwione. Mam nadzieję, że moje opowiadanie jest dobre. Nie mogę się doczekać wyników :)
    PS Będzie w tym tygodniu jakaś część opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hope zapewne wezmie udzial w rekrutacji, jeszcze ja o to spytam. ;)

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)