środa, 21 listopada 2012

Nie dałam rady...

Przepraszam Was bardzo, ale nie dałam rady z opowiadaniem "Wolf". Moje części wychodziły głupio i dziecinnie. Jeśli chcecie mogę potem tu wkleić kawałek, bo wątpię żeby ktoś chciał przeczytać to w całości, ale jeżeli będziecie chcieli je w całości przeczytać to też wstawię (w to wątpię). Jeśli ktoś się chce zapytać mnie dlaczego mi nie wyszło to dlatego, że typ pisania Fobosa jest zupełnie inny od mojego. Ona pisze (albo ty ,jeśli to czytasz) opowiadania fantastyczne, trochę zwykłe, ale zawsze z falą czegoś niesamowitego, a moje są zwyczajne, a jeśli niezupełnie, to tylko z nutką czegoś magicznego i nie potrafię dopasować tych typów opowiadań do siebie, więc przepraszam i mówcie czy to wstawiać czy nie...


7 komentarzy:

  1. jak dla mnie wstaw :) co ci szkodzi, przynajmniej próbowałaś, może nie będzie tak źle?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Asią. Co ci szkodzi? Przepraszam, że nie mogłaś się dopasować. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak dziewczyny, uważam że powinnaś wstawić to opowiadanie. To właśnie o to chodzi, aby spróbować połączyć dwa różne style pisania. Na pewno będzie ciekawie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ktoś zmienić w blogach autorów mego bloga starego bloga na ten nowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra :). Umieszczę, ale raczej jutro albo w piątek, bo mam dużo zadane i ledwo starcza mi czasu na pisanie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam często wrażenie, że zaczynam pisać w dziecinny sposób, nie przejmuj sie : )
    Pojawił się już kolejny rozdział opowiadania I Give My Love To You ! Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)