piątek, 16 listopada 2012

Wazne!

Cholera, Ludzie! 6 osob kliknelo zebym byla tym calym redaktorem, wiec nawet jesli tego do konca nie wymyslilysmy to sie za to biore! Nie zrezygnowalam i mam tego czlowieka gdzies, kimkolwiek jest! Do zakladki 'Organizacja', malo kto zaglada. Ja zaraz przejze posty i usune niepotrzebne, ok? Jak idzie konczenie tekstow? Juliett, Piorunpola? Ma nadzieje ze dajecie rade. ;) Mam tez do kogos prozbe- niech polaczy te wszystkie zakladki o nas, a pytania niech usunie. Jest ich za duzo! Mam nadzieje, ze nie jestem za ostra, ale ten blog potrzebuje mocnej reki. Wazne posty oczywiscie zostawie! Ale takie idiotyzmy, ktore maja dwie linijki usuwam! Ok?
Pozdro! Lola *.*

P.s. Przepraszam za wszelkie tzw. wulgaryzmy....


4 komentarze:

  1. Hej, jak się dodaje do współtwórców??
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko! Przecież wiadmo, że musisz mieć twardą rękę.
    Fobos

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)