środa, 19 grudnia 2012

Sprawa!

Uwaga!
Po pierwsze- sprawa dalszego ciagu Nelki. Zosia odeszla wiec dalej jest Wiki, ktora nie wchodzi i Ania, ktora rowniez nie zaglada... Wiwc co robimy z tym fantem? Od nowa kolejka?
A po drugie- nie dam rady chyba napisac dlaszego ciagu Urokow... Mam pomysl, ale nie dam rady... Moze uda mi sie do Swiat, ale jesli nie wstawie to po Swietach niech pisze oaoba nastspna w kolejce, ok? Nie chce zatrzymywac kolejki. :)

Mysle ze te sprawy sa godne strony glownej. Pozdrawiam, Lola *.*

8 komentarzy:

  1. Czyli następna osoba ma pisać... okey. Czyli Zosia jednak odeszła? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może da się jeszcze jakoś przekonać Zosię?
      A co do Wiki i Ani, to może napiszmy do nich, czy ktoś wie co z nimi?
      Jeśli nie odpowiedzą, zacznijmy nową kolejkę, ok?
      A jeśli Lola nie napiszesz do Świąt to niech zacznie osoba po tobie :)

      Usuń
  2. ja tu zawsze wchodzę, ale po prostu nie komentuje Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałyśmy, że nie wchodzić, bo właśnie nie komentujesz... Na to wyglądało, przepraszam... :(

      Usuń
  3. Jeśli dobrze kumam to może być nowa kolejka Nelki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam też popieram. ;))) Tak, możliwe, że będzie niedługo druga kolejka Nelki. W sumie i tak będzie. ;D Z tego co wiem Wiki wchodzi tylko w weekendy, tak? To niech ktoś do niej napisze czy coś. A jak nie będzie mogła czy coś to będzie pisała Ania. ;)) A później od nowa. ;DD
    Jess

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)