poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Witajcie!
Pomyślałam, że może miło byłoby złożyć sobie wspólnie życzenia, jako że są już święta. No więc tak. Życzę Nam wszystkim miłej współpracy, aby pod naszą ręką wychodziły wspaniałe dzieła oraz aby nasz wspólny blog wciąż się rozwijał. Poza tym, chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia oraz pomyślności, spelnienia wszystkich marzeń oraz samych uśmiechów na twarzy! Mam nadzieję, że rok 2013 będzie lepszy od 2012 i obejdzie się bez przykrości! Poza tym chcę dodać, abyście pozostały takie, jakie jesteście i robiły to, czego pragniecie i nie podporządkowywały się innym. Walczcie o swoje marzenia i starajcie się wciąż doskonalić! W skrócie... Życzę Wam udanych świąt oraz po prostu wszystkiego najlepszego!
Równiez Jess przyłącza się do życzeń! A dokładniej: "Wesołych, Pogodnych, Szczęśliwych Radosnych, Ciepłych, Miłych i Udanych Świąt życzę Wam dzisiaj. Dużo prezentów, Ciepła w rodzinie, Śniegu na dworze i Spełnienia Marzeń.Oraz... Szczęśliwego Nowego Roku!"
Gorąco pozdrawiamy! :)



3 komentarze:

  1. Cudowne życzenia! Z Wami na pewno współpraca będzie bardziej owocna, to miło z Waszej strony :) Oby się tylko spełniły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięęęęęęęęękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje i nawzajem <3 Super blog !!! Zapraszam na mój :

    www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie brrdzo wazne !!!!

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)