niedziela, 3 marca 2013

?

Halo, halo co z się stało z blogiem? Dlaczego tak nagle wszystko stanęło? 'Uroki Paryża' rozumiem, ale 'Tajemnice Nelki ..' i 'Wolf'?! Gdzie ten entuzjazm i chęć pracy co na początku naszej współpracy? Rozumiem, szkoła, ale aż tyle czasu? Musimy wziąć się w garść! Ten blog (jak każdy inny) miał być odskocznią od rzeczywistości  żebyśmy mogli robić to co kochamy, a mam wrażenie  że niektórzy piszą, bo muszą... :(  Kierujmy się tytułem- Piszemy, bo warto! Piszemy, bo to kochamy! Piszemy, bo to nasza pasja! Skoro Hope nie daje znaków życiu (przepraszam jeśli Cię uraziłam, ale po prostu ni zauważyłam twojego komentarza pod ostatnimi notkami) to niech napiszę następna osoba z kolejki!
Pozdrawiam i mam nadzieję, że mój post zmotywuje nas do pracy. :)
Pola/Lola ♥

9 komentarzy:

  1. Wiesz szkoła naprawdę daje w kość, a jeśli ktoś jeszcze jest w 6 klasie lub w gimie to nie ma żartów. A to nie znaczy przecież, że nie lubimy już pisać, zresztą... trudno czasami dopasować się do jakiegoś stylu i pisać tak, żeby części były dopasowane.
    Jeśli chcecie to mogę coś napisać w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem tylko na wlasnych blogach piszemy a na tym nie...

      Usuń
  2. Zgadzam się z tobą, ale teraz nie moja była kolejka, więc po prostu czekałam. Może na wiosnę przyjdzie nam o wiele więcej chęci i czasu? Kto wie, miejmy taką nadzieję <3 To chyba ja jestem po Hope, tylko nawet nie wiem czy w Nelce czy w Wolfie, ale jeśli to nie byłby problem to nową część dodałabym na weekendzie, bo w tygodniu na 100% nie dam rady, przepraszam, jeśli to zbyt długo niech pisze ktoś inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz być pisała Nelkę, bo Wolfa powinna pisać Twi. Zresztą, sama się z tym pogubiłam...
      Co do wpisu to się z tobą zgadzam, ale rozumiem też osoby, które mają po prostu mało czasu. Z tego co Jess napisała (chyba w ostatnim wpisie) Hope ma problemy z komputerem, ale postara się wstawić opowiadanie. To co robimy? :)

      Usuń
    2. Ja jeśli nie macie nic przeciwko dodam w piątek lub przez weekend, bo w tygodniu na prawdę nie potrafię znaleźć czasu. A co do Wolfa poinformujmy Twi, a może Hope napisze po mnie?

      Usuń
    3. Ja nie mam.nic przeciwki. Tylko trzeba by sie bylo spytac Hope czy wstawi, bo jesli juz pisze to jej praca pojdzie na marne...

      Usuń
  3. Dziewczyny przepraszam! Hope miała nadzieję, że uda jej się napisać, ale niestety ma kłopoty z internetem i nie da rady. :( Naprawdę przepraszamy, ale tak wyszło, przez kłopoty z internetem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i niepewności. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie stalo! ;) po prostu sie zdziwilam, ze wszystko stanelo. Czyli teraz Asia, tak? :)

      Usuń
    2. Tak, teraz Asia. ;D Moze jak juz jej internet zacznie dzialac to wcisnie sie w kolejke i Juliett tez. ;D
      Jess ;)))

      Usuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)