środa, 31 lipca 2013

Zaczynamy od nowa!

Tak, więc z tego co widziałam chyba nikt nie był przeciw temu, żeby założyć nowego bloga i zacząć wszystko od początku. Ja się tym chętnie zajmę, jeśli nie macie nic przeciwko. :) Zamówię szablon, założę bloga itd. Teraz tak, najważniejsza sprawa: jeśli chcesz być w naszej ekipie, to napisz o tym w komentarzu i podajcie e-mail, na który macie założone konto na blogspocie. Jeśli nie chcesz z nami pisać, to nie pisz komentarza, bo się pogubię.
Dziękuję za uwagę, Pola :)

14 komentarzy:

  1. Cóż... ja bym mogła dołączyć. Ostatnio mam więcej czasu i w ogóle.

    e-mail: zamyslona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie się do was dołączę.
    merszyt12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyślijcie mi prosze na e-maila (pola.reluga@gmail.com) krótką informację o sobie, to zrobię od razu zakładkę o nas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę Ci po powrocie z wakacji, za jakiś tydzień-półtora. Może wcześniej.

      Usuń
  4. Cieszę się, że nareszcie blog będzie nowy :)
    Mój mail: natalia.gwizdala123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. martusia.bog@gmail.com
    Ale proszę, nie usuwajcie tego bloga, będzie fajna pamiątka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie coś się dalej rusza.
    fobosphobos99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A co szablonu to już zamówiony i czekam na wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tuttismileblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chyba mogła dołączyć:
    Diamond.cloud12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)