poniedziałek, 3 grudnia 2012

Coś nam się nie udaje...

Na początku było super, a teraz się jakoś rozproszyliśmy. Trzeba wziąść się w garść albo zawiesić tego bloga, bo inaczej nie będzie sensu go prowadzić. Ile czasu minęło od dodania ostatniego opowiadania? Około tygodnia i nic. Trzeba coś z tym zrobić. zaproponujcie coś, co będzie miało sens. Moja propozycja: ten kto nie wywiąże się z obowiązków zostatnie aotomatycznie wurzucony z prowadzenia tego bloga co wy na to? Napiszcie czy OK, czy źle.

13 komentarzy:

  1. Właśnie też to zauważyłam. ;(( A co odpowiedzi na pytanie to ja się chyba wstrzymam, bo naprawdę nie wiem. Wybaczcie. ;) A tak wgl Lola jak Ci idzie? Jutro upływa tydzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ale nie wiem czy sie wyrobie... Jutro najprawdopodobniej nie bede miala dostepu do komputera. Kawslek juz jest w wersjach roboczych. Mam ta czesc napisana, ale musze dodac. Co do usuniecia to uwazam, ze to nie fair. To.nie szkola! A poza tym niektorzy maja serio duzo nauki i nie wyrabiaja... ;c Moze dacie.mi troche wiecej czasu...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz już napisane i po prostu musisz wstawić to ja Ci bym dała czas. ;D Skoro nie jutro to spróbuj wstawić w środę, ewentualnie w czwartek. ;)) Może być? ;DD
      Jess

      Usuń
  3. Wyrzucanie kogoś z bloga jest dla mnie kompletnie złym pomysłem. Nie wszyscy mają tyle czasu, żeby coś napisać. Szczerze mówiąc to ja nie wiem czy bym zdążyła. Wstawiłam moje opowiadanie dlatego szybko, bo byłam chora. Jeśli ktoś wie od razu, że nie zrobi to zwyczajnie pisze, że kolejka ma go ominąć. I tyle! Nie trzeba od razu kogoś wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem za wami, poza tym nie wiem kto to napisał! przypominam, że pod wpisami się podpisujemy! Może wyglądać, że to ja, ale naprawdę to nie ja ( choć ktoś pisał z konta piszemy ) ... Jeśli mi nie wierzycie ( a mam nadzieję, że tak :D ) to wtedy uczyłam się do spr. z chemii... A usuwanie jest niedorzeczne! Z czasem jest na serio ciężko, wiem co mówię. A według mnie blog idzie dobrze, przecież nie musimy dodawać postów codziennie :)
    Asia
    wiem, rozpisałam się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczcie mi ale ja nie dam rady... przykro mi. Pogubiłam się w tych opowiadaniach, nie wiem która jestem z kolei i kiedy mam pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno... :c A lista jest w zakladce organizacja....

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Albo wiecie co? Nie poddam się! Teraz jest moja kolej, tak? Postaram się aby opowiadanie było już jutro!

      Usuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)