piątek, 28 grudnia 2012

Liebster award

Zostałyśmy nominowane do Libster Award. Jako że jestem tym całym redaktorem głównym pozwalam sobie odpowiedzieć na te na które będę w stanie. Te pytania na które odpowiem wedlug was źle - poprawcie, ok?
1. Co robisz w wolnym czasie?
Myślę, że każda z nas uwielbia czytać ;)
2.Ile masz lat?
Jesteśmy w wieku 11-14
3.Jak długo masz  zamiar pisać bloga?
Myślę, że do czasu aż nasza ekipa się rozpadnie...
4.Największe marzenie?
Takim naszym wspólnym marzeniem jest chyba to by pokazać światu jak piszemy...
5.Co cenisz w życiu?
----
6.Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
----
7.Ulubiony artysta?
---
8.Gdybyś miała do spełnienia 3 życzenia, jakie byś wybrała?
-----
9. Morze czy góry?
---
10.Ulubiony cytat?
---
Na większość pytań nie mogłam odpowiedzieć , ale nie widzę sensu by każda pisała swoją odpowiedź... Chyba, że bardzo chcecie...

15 komentarzy:

  1. Zrobiłam zmianę w wieku, zamiast 11 - 13, zrobiłam 11-14

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, może usuniemy te pytania na które nie odpowiemy???

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja 11 lutego
      Fobos

      Usuń
    2. W sumie to ja też będę miała niedługo, a konkretniej 2 lutego.

      Usuń
    3. Rocznikowo to parę osób już niedługo będzie miało. ;)
      Jess

      Usuń
  4. Przepraszam,nie chcę się wtrącać, ale choć to bardzo ładny szablon to trochę nie pasuje do zimy, mam nadzieję, że się nie obrazicie?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie...teraz ja piszę Nelkę tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... Według mnie szkoda tak zostawiać te pytania, ale to byłoby rzeczywiście niewygodne. Tak, więc... Jak uważacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe tło może być. Szczerze? Mnie tła szybko się nudzą i już nie mogłam wytrzymać przy tamtym.......

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)