poniedziałek, 31 grudnia 2012

Życzenia noworoczne

Pomyślałam sobie, że jak składałyśmy sobie życzenia na Boże Narodzenie to może złożyłybyśmy też sobie z okazji Nowego Roku? Wiem, dzisiaj jest Sylwester i wczesna pora, ale już w nocy wpadłam na ten pomysł. Nie myślcie sobie, że piszę tak wcześnie, żeby nikt mnie nie wyprzedził! Co to, to nie!

A więc:
Życzę Wam dziewczyny wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń i wytrwałości w postanowieniach noworocznych ;-) Mam nadzieję, że będziemy tego bloga prowadziły jeszcze następny okrągły rok i, że nie będzie już tyle komplikacji co teraz. Współpracuje się z Wami super! Każda z Was ma niesamowity talent do pisania. Mam nadzieję też, że kiedyś w przyszłości większość z nas (a może wszystkie?) będą mogły wydać swą własną książkę, albo i nawet kilka. Kto wie? Może los nas poprowadzi tak, że się kiedyś spotkamy?

"Przeznaczenie to nie wyroki opatrzności, to nie zwoje zapisane ręką demiurga, to nie fatalizm. Przeznaczenie to nadzieja." Andrzej Sapkowski (źródło: Wikipedia Wolna Encyklopedia)

9 komentarzy:

  1. Nawzajem, ty również cudownie piszesz. Też mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego rokuu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem! Śliczne życzenia. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkimi swoimi przedmówcami i z Tobą Fobosie. ;D Szczęśliwego Nowego Roku!! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie pomyślałam szczerze mówiąc o złożeniu życzeń noworocznych. ;)Szczęśliwego Nowego Roku! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś się spotkamy.....
    dzięki serdeczne za miłe życzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szcęśliwego Nowego Roku! Dzięki za życzenia :). I na pewno się kiedyś wszystkie spotkamy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchajcie ja mam Wolfa, ale nie mam jak go wstawić. Naprawdę przepraszam, nie bądźcie złe. Wstawię go w weekend, obiecuję. Jeszcze raz przepraszam. ;*
    Jess ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że o tym napisałaś już się zastanawiałam co z nim. Weekand już nie długo, więc czekamy!

      Usuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)