czwartek, 28 marca 2013

Kilka wyjaśnień o rekrutacji

Nie wiem, może gdzieś zgubiłam post o rekrutacji, jeśli tak to przepraszam!
Ale chciałabym wyjaśnić kilka spraw. Kto będzie wybierał nowych pisarzy wśród chętnych? Nie chcę się narzucać czy coś, ale najpierw może to zrobi jedna osoba , a później... jakoś tak zrobić, żeby każda z nas miała jakieś zdanie na ten temat w końcu to wspólny blog i... tak chyba trochę głupio by wyglądało gdyby jedna osoba wybrała i my nic byśmy nie miały do powiedzenia.

PS. Wejdźcie na post poniżej, bo tam jest ważna sprawa poruszana!

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem powinnyśmy razem wybierać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zróbmy tak, ze będziemy przesyłać do siebie dane opowiadanie i jeśli każdemu spodoba się to dodamy tą osobę, co? A kto zrobił nową zakładkę z organizacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :)Ja się za bardzo w na blogspot nie orientuję, więc może któraś z was zrobi zakładkę :)

      Usuń
    2. Ja jestem za! Świetny pomysł ;)) Uwielbiam Twoje rozwiązania ;)))

      Usuń
    3. Oczywiście, że się zgadzam! Świetny pomysł, jak zawsze! ;>>
      Też się zdziwiłam, co do tej nowej strony z organizacją. Najpierw ktoś usuwa kolejkę, a później tworzy kolejną zakładkę z wszytskimi? Dla mnie to trochę dziwne...

      Usuń
  3. Dla mnie to też świetny pomysł. :D A, żeby nie, że ktoś dostanie kilka razy to samo opowiadanie to może będziemy szły z kolejki do pisania. ;))) Chyba, że nie wszyscy mają adresy następnej osoby, to wtedy coś wymyślimy. ;3

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)