niedziela, 30 czerwca 2013

Heh, siema ludzie!
Zaczęły się wakacje, więc może byśmy odblokowały tego bloga lub usunęły go? Bo tak pustka świeci. Jak tak będzie to na pewno ktoś go będzie czytał. Trzeba coś z tym zrobić!
Następna sprawa to sprawa wyglądu. Nie chcę tej osoby obrażać (nie pamiętam kto prowadzi tą sprawę), ale nie wygląda ten wygląd najlepiej.
No i ostatnie to rekrutacja. Pisałam już kilka razy na ten temat. Nie wiem kto wymyślił. Ale wiem jedno: zdenerwował paru ludzi. Kto mądry podaje maila do którego nie pamiętam chyba nikt hasła? Czy w ogóle uzgodniono z kimś to rekrutację? Bo jak czytałam to dużo pisarek było zaskoczonych tą informacją.
Aha! Ja nie grożę nikomu, ani coś w tym stylu. Ale się zniechęcam do tego bloga. I chyba niedługo usunę się stąd.

6 komentarzy:

  1. Ja bym była za odwieszeniem bloga, ale w takim wypadku każda z nas musiałaby się zmobilizować. Co do wyglądu, to może ktoś zrobiłby jednej, a porządny, który nie byłby zmieniany co chwilę i który każdemu by się podobał. Co do rekrutacji to ja na pewno jej nie wymyśliłam, szczerze mówiąc chyba bym na to nie wpadła. Faktycznie, zrobiło to bardzo dużo zamieszania... Może warto by było, aby chętni jeszcze raz wysłali swoje prace na inny e-mail, ale tak to będzie wszystko pomieszane. Hm... w sumie to już sama nie wiem co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za tym, żeby odwiesić bloga, ale coś czuję, że wszyscy stracili chęci. Ale zawsze można spróbować. :) Co do wyglądu to się zgadzam. Może zamówmy gdzieś szablon? Myślę, ze to byłoby dobre wyjście. Rekrutacja według mnie była całkowicie bez sensu. Jest nas przecież około 15, a jeszcze więcej osób to tylko więcej zamieszania. Takie jest przynajmniej moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zgadzam się z przedmówcami, tylko że musimy się wziąć do pracy i znaleźć gdzieś chęci ( choć szczerze mówiąc we mnie też one wygasły... ) ale i tak popieram odwieszenie bloga, przerwanie bezsensownej rekrutacji ( i przeproszenie chętnych ) i tak jak Lola proponuje zamówienie szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam hasło. I również się zgadzam z przedmówcami. :-) Odwieśmy bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz hasło? Czemu dopiero teraz o tym piszesz? xD

      Usuń
  5. Ktoś mnie usunął ze współautorów. Przykro mi z tego powodu, ale już wcześniej chciałam odejść.

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)