piątek, 5 lipca 2013

Odchodzę...

Cześć, dziewczyny. Przed chwilą zamierzałam usunąć się z tego bloga, lecz zobaczyłam, że ktoś to już zrobił za mnie. Przykro mi z tego powodu. Piszę teraz z konta Piszemy, bo przed chwilą przypomniało mi się hasło. Chciałabym jednak wiedzieć, kto mnie usunął. Zrozumiem tego kogoś, bo wiem, że ostatnio mało pracy wkładałam w tego bloga, ale nie miałam dostępu do internetu około miesiąc. Na koniec przepraszam za to, co zrobiłam źle i życzę Wam wszystkim sukcesów na tym blogu.

Piorunpola

2 komentarze:

  1. Matko, co się z tym blogiem dzieje? Kto wszystko usuwa? Dziewczyny, może naprawdę się zmobilizujemy i odwiesimy tego bloga, a nie będziemy ciągle zwlekać! Kto jest za mną niech tu pisze! Wtedy wspólnie zobaczymy ile z nas tak naprawdę angażuje się w tą pracę. Szkoda tylko, że tak dużo wspaniałych pisarek już odeszło... ;(

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)