wtorek, 9 lipca 2013

Przepraszam...

Na wstępie chciałabym Was przeprosić, bo to ja wpadłam na pomysł tego bloga, a chcę stąd odejść. Mam wrażenie, że nie naprawimy już tego bloga ( choć mam nadzieję, że się mylę ), pogubiłam się już we wszystkich opowiadaniach. Jak dobrze wiecie ostatnio sama usunęłam własnego bloga ( z braku weny, chęci i przyjemności z jego pisania ) ostatnio wcale nie piszę i straciłam do tego zapał i nie sprawia mi to już radości, dlatego postanowiłam odejść. Oczywiście będę odwiedzać tego bloga i życzę Wam najszczerzej jak potrafię powodzenia!

Jeszcze raz przepraszam...
Asia

Write | via Facebook

4 komentarze:

  1. mam nadzieje że wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. I życzę weny, która pozwoli ci pisac inne interesujące opowiadania i powieści ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi przykro z obu tych powodów, jednak mam nadzieję, że to były przemyślane decyzje i że jeszcze kiedyś wszystko będzie jak dawniej. :D ;*

    OdpowiedzUsuń

- Jeśli tu wejdziesz, to nie pisz "Fajny blog, zapraszam do mnie", tylko napisz coś na temat opowiadania.
- Dziękujemy za każdy komentarz.

Autorki bloga :)